Sista pluggdagen

Mitt mantra för dagen har varit; sista dagen nu kämpa på om du pluggar lite till behöver du aldrig mer plugga på detta igen. Fungerade i fem timmar. Sedan gav jag upp, orkade inte längre, tittade igenom boken tänkte nu ska jag förstå allt. Jag tyckte själv jag förstod allting som stog i boken så jag åkte till hemköp och införskaffade mig lite gott till kvällen, jag slog på stort och handlade både marabou vinter och en julmust. Eftersom jag har tenta imorgon blir jag hemma ikväll tänkte lyxa till det med en nystädad lägenhet och god mat, försöka förtränga att jag ska upp oerhört tidigt imorgon för att skriva tenta och låtsas som att jag själv valt en ensam kväll med idol.


Bara för att jag var lite fixad här kan vi låtsas att det är såhär jag ser ut idag. Kanske skulle sätta på sig finkläder nu när det är fredag och allt.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag förväntar mig en rapport om chokladen var god.

2009-11-13 @ 16:48:32
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0