Vem säger att man måste vara två?

Efter att ha städat lägenheten började jag med matlagningen samt duschade och dukade fint. Kände att jag behövde lite lyx till kvällen så det blev baconinlindad kyckling till middag. Precis innan jag avnjöt middagen släckte jag alla lampor, satte på älskade Il Divo (perfekt för romantisk stämning) och tände ljus. Jag älskar dessa stunder med mig själv när jag bara sitter där och äter och får lyssna på stämningsfull musik, något slags lugn kommer över mig helt enkelt. Nu avnjuter jag min choklad som smakar fint, bra smak av marabou och så har jag nu bytt musik till älskade Peter Jöback, ger mig en mer julig stämning med julmusten. Tror att kvällen kommer fortsätta vara underbar och längtar nu till Idol.


Jag lyckades inte fånga stämningen på bilden då jag var tvungen att använda blixten men det var fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0