Jag går i sofftankar

Jag funderar på att bli med soffa. Min lägenhet känns inte komplett utan en soffa. Min väldigt sparsmakade inredning gör att det inte är någon direkt myskänsla över min lägenhet. Snararare inser man hur kasst planerad lägenheten är om man äger en säng som är bredare än 120 cm. I och med att jag nu funderar på soffa så¨försöker jag komma fram till hur och var den skulle passa sig bäst. Har lite olika alternativ och när Tanja snart dyker upp ska jag nog ta upp mitt lilla problem. Det är ju sånt vänner är till för.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha jag känner verkligen att jag hjälpte till också :P

2009-09-16 @ 19:57:48
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0