Paus

Varför hittar man alltid mycket mer intressanta saker att göra när man ska plugga? Jag är inte den som gillar att städa men idag fick jag nog och i alla fall diskade bara för att få en paus i pluggandet. Nästa paus blev "internetpausen" då läser man alla bloggar, kollar igenom facebook och sådant. Den har jag nu. Efter denna lilla paus tror jag minsann att "matpausen" får göra entre. Det ska i vilket fall som helst bli trevligt att träna efter föreläsningen som är klockan 15 innan dess ska jag ha läst lite till i den otroligt spännande makroboken.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, no shit... Jag är precis likadan!

2009-09-21 @ 13:11:13
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: thehills & The City

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag bra tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

2009-09-21 @ 16:53:36
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0