Idag är ingen bra dag

Idag är en sån dag då allt verkligen är fel. Jag ser hemsk ut. Mitt hår är flottigt och jag har fått säkert 500 finnar i hela ansiktet så jag ser ut som någon äcklig finnig tonåring. Inte nog med att jag ser hemsk ut min lägenhet är ett bombnedslag och jag orkar inte städa. Studierna går skit. Jag fattar ingenting och boken gör att jag drabbas av tillfällig narkolepsi, jag somnar ungefär vid var femte mening av tristess. Jag ursäktar för detta klagande inlägg men så är min vardag för tillfället. Jag tror jag måste ner på stan och köpa någonting uppiggande senare i eftermiddag. Nu är det dags att äta lite blodpudding som jag hittade i frysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0