Jag tror jag ska komma naken

Imorgon ska jag på partaj och det är inte vilket partaj som helst det är en bloggfest. Jag känner pressen att ha en snygg klädsel och paniken har verkligen infunnit sig. Då mina standardval luktar rök sen förra veckans utgångar är de strukna och nu återstår bara att jag måste shoppa mig en helt ny outfit. Imorgon tar jag mig då till Norrköping och använder Felicia som min personal shopper eller rättare sagt smakråd. Men om jag inte hittar nåt kan jag ju alltid vara naken, det skulle ju skapa uppståndelse...
Fellis och Bellis

Kommentarer
Postat av: Felicia

FULL BILD! :P och ful! hahaha! Men det kommer bli, vad var det nu som var ditt nya uttryck, kommer inte på men skitskoj helt enkelt! ;)

2010-04-08 @ 21:22:34
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0