Nu var helgen slut

Denna vecka måste jag vara i skolan två gånger. Idag mellan 15 och 17 och på torsdag mellan 8 och 10, ändå känns det helt hopplöst. Vill inte gå på föreläsning kl 15 idag jag hade hellre sovit lite kortare och blivit av med skiten redan kl 12 men icke, vi väljer den absolut sämsta tiden på dagen att ha föreläsning på. Jag hinner ju gå och lägga mig innan föreläsningen börjat. Hela dagen blir helt konstig. Det enda positiva med denna föreläsning är att den är i A-huset, dvs. den är väldigt nära mitt hem. Det var allt jag hade att säga denna tisdagseftermiddag...

Kommentarer
Postat av: patricja

.... och väldigt nära alla snygga hunkar ;) hahaha

2010-04-06 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0