Tanten har talat

Igår var det fredag och precis som vanligt på fredagar sitter jag bänkad framför tvn. Vem vet mest, postkodmiljonären, så ska det låta och sedan en halvtimmes lång väntan på Solsidan. Min fredag börjar kl 19 och slutar 22. Efter 22 går jag gärna och lägger mig, för jag är trött, kan inte vara uppe hur länge som helst. Pensionären i mig kommer fram varenda fredag. Jag kan säga att jag tycker att så ska det låta är det bästa underhållningsprogrammet. Jag tycker att Peter Settman är helt fantastiskt och igår när Rickard Olsson var med i programmet bultade mitt pensionärshjärta extra mycket. Jag var lycklig som få. Idag efter frukosten beslutade jag mig för att ta en promenad och inte kunde jag gå snabbt då mina benhinnor ville mig någonting ont. Pappa sa att det var för att jag är som en tant. Och det är väl bara att konstatera efter 20 och ett halvt år i livet har jag gått och blivit en riktig tant.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Solsidan. var. så. bra.<3 <3 <3

2010-04-04 @ 22:11:45
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0