Total oreda passar in på gårdagen

Igår vankades det fest och efter en heldag med Felicia var vi redo för Palace. Kvällen slutade minst sagt speciellt men lite kort sagt så blev jag uslängd på palace, prövade lyckan på Hugo sedan tog jag en taxi hem till Felicia som inte var där just då så jag fick vänta. Igår användes min kamera flitigt för en gångs skull tänkte bjuda på några bilder.


Det började lugnt och stillsamt...

Vi gick ett hus bort och träffade Hanna och Marre

Finbesök från Nottingham hade vi också

Jag och Felicia valde att posa framför cigarettautomaten

Träffade Oscar i vimlet

Väl på Hugo träffade jag Kalle och Martin och vi tog bästa bilden för kvällen. Syns kanske att jag är lite kortare än de andra två då jag inte ens med en skärm fram på kameran kan ta en bra bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0