Helgen

Jag tror jag har gått upp minst fem kg under denna helg. Otroligt var jag har ätit och haft mig. Jag har även förtärt en mängd alkohol som inte är särskilt hälsosamt. Efter fredagen tänkte jag aldrig mer ska jag bli berusad. Aldrig någonsin. Trots dessa tankar mådde jag ganska bra, oförskämt bra till och med. Jag förtjänade en rejäl baksmälla. Trots lördagförmiddagens tankar var jag inte den som var den när Tanja ringde och frågade om vi skulle gå ut. Jag tänkte det är bara att ladda om. Idag tänker jag inte ska jag dricka mer på bra länge. Visserligen mår jag toppen. Hur gick detta till? Var är baksmällan from hell som ska besöka mig för jag varit syndig? Jag ber alla människor jag vart jobbig mot, speciellt Tanja och Johan igår på McDonald's, om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: My

Hej! Hur många gånger har man inte tänkt, aldrig mer sprit, aldrig mer godis och ändå så står man och shakar rumpan kl 03,00 på en nattklubb för att på vägen hem smaska i sig mc donalds? :) kram

2010-02-07 @ 12:51:48
URL: http://myym.bloggproffs.se
Postat av: Tanja

Hahaha lugnt

2010-02-07 @ 13:33:47
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0