En helt fantastisk helg

Har haft en sambo under helgen nämligen Hanna. Blev ett restaurangbesök i lördags med efterföljande utgång på NH. Väldigt lagom och trevligt. Vad som var höjdpunkten på hela kvällen var helt klart pommen på Burger King, har aldrig ätit så god pomme i hela mitt liv. Resten av helgen, eller rättare sagt igår, har vi pratat oss igenom. Att vi har så mycket att säga varandra är helt otroligt, vi kan prata om allt från varför killar bara är kompis med tjejer de är attraherade av till livet efter döden. Dessa två ämnen diskuterades vid frukostbordet idag. Nu är jag ensam och borde ta tag i mitt tentapluggande som jag skjutit åt sidan. Jag har en väldigt nonchalant inställning till denna tenta men några timmar ska jag väl ändå skrapa ihop.

Kommentarer
Postat av: My

Hej!

Länge sedan! Hur är allt? kram

2010-01-18 @ 14:21:58
URL: http://myym.bloggproffs.se
Postat av: Hanna

En oerhört bra helg har det varit, kanske med undantag för bakisanfallet i söndags...!! Men å andra sidan - eftersom vi själva är så felfria vore det ju konstigt om helgen vore annat;)

2010-01-20 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0