Fredag

Igår var jag och mina kära föräldrar inne hos min bror i Norrköping. Mamma och pappa hjälpte honom med diverse inför visningen på deras lägenhet medan jag lekte med Thyra. Kände att min uppgift nog var den roligaste för under dagen hann jag läsa en halv pippi-bok, "gå ut och gå med katten och kaninen", leka kurragömma och dansa lite.

Ikväll blir det filmkväll med tjejerna känner att det var så länge sen jag träffade Hanna nu så tänkte att vi skulle ses två dagar i rad. Vi har ju faktiskt inte setts sen i typ måndags. Challe och Elin joinar också så det blir alldeles fantastiskt!
"hångelbilden" från nyår. Om ni tittar noga är mina läppar i luften så bilden luras lite. Jag och Hanna hånglade alltså inte på nyår.

Kommentarer
Postat av: Hångelhanna

Jösses. den där bilden är sjuk alltså. "det är inte som det ser ut jag lovar...!!!!"

2010-01-15 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0