Hetsshopping

Har använt mig av lite terapi såhär på kvällen. Jag har internetshoppat, jag och Tanja kom dock på att om vi beställde i samma paket så får vi halva frakten, så vi kände oss ekonomiska och började hetsa varandra till shopping. Helt plötsligt behövde våra garderober allting. Min garderob var i speciellt behov av en svart tight långärmad klänning med urringning i ryggen (för det har jag inte redan 3 stycken av). Till mitt försvar var det lite bling bling på denna.
Jag och tanja! Jag har en av mina tighta svarta långärmade med urringning i ryggen på mig på bilden.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oh hoppas vi hamnar på samma ställe nästa år annars kommer jag sakna detta

2010-01-31 @ 20:12:34
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Nämen Bella! En till..? inte illa, men det var säkert bra köp;)

2010-02-01 @ 10:20:53
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0