Nyår i bilder

Hemma hos mig åt vi mat och hade allmänt trevligt.

Det kanske inte framkommer på bilden men vår mat är oerhört lik maten på såsförpackningen.

Jag och Hanna tänkte spexa till det lite.

Gruppbild!

Här var det fest!

Efter ett tag begav vi oss mot en fest men vi stannade inte alltför länge men trevligt var det i vilket fall som helst. Efter att ha fryst ihjäl en sväng innan vi fick en taxi kom en trött trio hem.
När vi kom hem fick vi tvätta rent mitt knä såhär ser det ut idag:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gillar dina röda lips, de klär dig!

Sverige och jag aterförenas den 18 jan, Linkan blir jag vän med strax efter den 20:e skulle jag tro:) Hoppas du väntar;P

2010-01-12 @ 05:11:00
URL: http://rebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0