Skynda att älska

Igår fick jag hem mina böcker och jag har redan läst ut Skynda att älska och kan säga att den var underbar. Alla som gillar Alex Schulmans blogg blir inte besvikna. Hans sätt att uttrycka sig gör mig avundsjuk och jag kan säga att jag grät som ett litet barn under bokens gång. Vad jag gillade var även att det var en så personlig bok och det var inga mörkande av saker och ting. Man får verkligen en bild av hur hans pappa faktiskt var. Att slutet av hans liv även var väldigt likt min morfars med sjukhus hit och dit gjorde att  jag nog blev mer berörd då jag själv varit med om ungefär samma sak. Att jag sett min mamma få uppleva samma sak att förlora sin pappa gjorde kanske även det att jag grät mer än om jag inte sett detta. Så jag kan säga att jag absolut rekommenderar boken till alla och om man gillar Alex Schulman ska man definitivt läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0