Den som levererar choklad och cola till min dörr ska jag älska för all framtid

Det finns inget segare än att försöka skriva en text på ett språk man behärskar lite sisådär när man inte kommer på vad man ska skriva, inte ens på svenska kommer jag på någonting vettigt. Har suttit hela dagen med datorn i knät sökandes efter hemsidor som har någonting av intresse, har hittat några stycken och har fått ihop 1 och 1/3 sida av mitt arbete som ska vara på fyra sidor, jippi säger jag. När det nu spö-regnar ute känner jag mig otroligt sugen på choklad och cola (mina absolut största laster här i livet), men inte har jag någon choklad eller cola eller någonting annat gott heller för den delen. Däremot har jag två gamla bananer i kylen vilket inte känns så lockande för tillfället. När, eller om det slutar regna under eftermiddagen ska jag minsann lyxa till det med dyr choklad och cola från preem, jag har trots allt ingen hyra att betala och jag har fått csn idag, jag är en rik människa.
Lite inläggspiff med några kloka rader från tunnelbanetankar

Kommentarer
Postat av: Petra

diggar rubriken...

2010-05-25 @ 15:54:31
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Självklart Bella! :)

2010-05-26 @ 07:27:02
URL: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0