Tråkdag

Riktigt tråkig dag idag. Har inte hänt någonting extravagant känns lite sådär måste jag erkänna, men vad kan man begära av en torsdag i maj egentligen? Har studerat lite, med betoning på lite. Vet egentligen inte vad jag gjort med dagen, ingenting skulle jag tro. Ska skriva pm i sal imorgon, fyra sidor om hur Sveriges konsumtion har varit under den rådande finanskrisen, mycket spännande, om jag ändå fick skriva det på svenska i stället för spanska. I morgon återgår jag till pensionärsfredag, har ingen fest inplanerad, tar det på lördag istället. Ska inviga min nya klänning, riktigt snygg är den, har spanat på den ett tag nu och igår blev den min. Det var allt jag hade för tillfället.

Bjuder på en bild från i fredags, jag flashar halva härligheten men jag bjuder på den

Kommentarer
Postat av: Felicia

Me like pensionärsfredag och lördagsfest i Norrpan! :D Och ny klänning också för den delen! ;)

2010-05-20 @ 22:35:54
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0