Nu ska han flytta!

Ja nu får latmasken i mej allt ta och flytta ut tycker jag jag måste skärpa mej.  Han kom helt oinbjuden och flyttade in för några veckor sen och stannat jag funderar på att slänga ut honom för han gör ingen nytta här. Innan han kom sprang jag 3 gånger i veckan, gjorde mina läxor och så vidare nu gör jag ju ingenting bara går och latar mej hela dagarna nu får det vara slut. Jag försökte idag jag skrev klart mitt engelskaboksbrev så det är ju positivt nu är det bara om pilates, essän och utredande texten kvar.

Jag har förövrigt gjort två tester om vilken träningstyp jag är och i det ena blev jag Periodaren Pia och det säger ju allt går in för nåt och sen lägger av efter typ 2-3 veckor sen gjorde jag ett annat och där fick jag svaret att jag alltid kommer med ursäkter som gör att jag inte ska träna. Det passar verkligen in på mej måste jag ju säga helt sjukt asså det passar in på allt.

Nej nu tänkte jag slänga ut latmasken i mej och bli seriös! Jag orkar det är ju trots allt långhelg den här helgen och så har vi halv studiedag på onsdag med shopping! Jocke har grym smak så det blir bäst!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är rätta tag Bella! Ut med latmasken och im med..hmm..springmasken? ;P

2007-04-23 @ 21:07:12
URL: http://friida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0