I'm not lost, I'm not lost, just undiscovered

Hur kommer det sig att man alltid kommer på 100 andra saker som är mer intressanta och göra när man ska plugga? Hm kanske för det är så sjukt tråkigt att plugga! Kan man inte göra något roligt av det som en rolig uppgift? Nee nu ska vi tråka ut eleverna så mycket som möjligt så dom inte lär sig nåt. Det tror jag att lärarna tänker ibland som när man ska hålla ett föredrag på 10 min om en författare och ta ut varför det är en bok från realismen. Jag vill hellre skjuta mej själv känns det som. Ok jag överdrev kanske en smula.

Lånade en bok idag för första gången på hela min gymnasietid som inte hade med skolan att göra, duktigt Bella, kanske berodde på att det var en bok som jag verkligen vill läsa för det är ju underbara Ronnie Sandahl som skrivit den.

"Vi som höll deras hår när de kräktes.
Vi som aldrig sa hora.
Vi är också de som aldrig blir deras"


Har lyssnat på James Morrison nu och han är ju för underbar asså jag älskar hans röst så hes och härlig. This Boy har jag blitt helt förälskad i man blir på nåt sätt glad av den.

I'm still here,
But it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
For years I've been holding it down,

And I, Love to forgive and forget,
So I, Try to put all this behind us,
Just, Know that my arms are wide open,
The older I get, the more that I know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0