Födelsedag

Nu har Bella blivit stor igår så fyllde jag nämligen 18 år! Det firades efter kl 00:00 på Hugos var rikitgt skön stämning och det var roligt så tack de som gjorde början av min födelsedag bäst. På morgonen var Elin & Hanna världens gulligaste de fixade med tårta och tisslade och tasslade i köket sen kom de och sjöng för mej med presenter och tårtan. Åkte sedan hem för att träffa familjen och inte långt efter kom lite släkt var trevligt måste jag säga. På kvällen kom Johanna och av hennes present blev jag helt rörd kunde nästan inte hålla tårarna borta, den ska få hedersplatsen över sängen! Hannes kom även och vi kollade på film och åt fruktsallad. Min födelsedag var så bra som jag hade hoppats på om inte ännu bättre!

image88
Haha jag och Hanna innan Hugos

Kommentarer
Postat av: Beppo

Gratttiiss . Hur känns det Bella??=)

2007-09-03 @ 18:19:32
Postat av: Beppo

Ge mig tips, du förstår vad jag menar du du läser: http://niklasb.blogg.se

2007-09-08 @ 00:18:44
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0