Måndag är det kom ihåg det inte lördag

Jag kan inte fatta att det är måndag idag. Hela mina veckor är antingen fredag, lördag eller söndag nuförtiden. Jag har noll rutin i mitt liv och är helt veckovill. Men som sagt det är måndag idag men ändå känns det som lördag. Mamma, pappa och jag ska ha myskväll med god mat, film och jag har även tänkt mig att godis kommer in i bilden. Alltså, det känns inte som en måndag. Jag tror jag bör börja skolan för att få ordning på allt i mitt liv inte bara veta vilken veckodag det är utan även göra någonting vettigt om dagarna inte bara sitta hemma och göra ingenting. De enda gångerna jag kommer ut dricker jag alkohol med mina vänner, herregud mitt sociala liv är enbart på fest. Jag är en tragisk människa för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det ska ju inte vara omöjligt eller hur ? :) Det ska man ju klara,haha.

2008-12-29 @ 18:00:22
URL: http://darrrling.blogg.se/
Postat av: Karin

ja verkligen:) ska se den ikväll igen:)

2008-12-29 @ 19:19:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0