Folk är inte tråkiga, de ser bara ut så när de åker buss

Dagens humör: Glad! Det går bra idag. Jag kommer vara ledig imorgon
Dagens mående: Lite trött, men det har ingen dött av.
Dagens borde:  Plugga och möjligtvis träna.  
Dagens frisyr:  Fettigt och fult uppsatt
Dagens klädsel:  Svart hoodtröja, svarta byxor och en brun/svart-randig topp
Dagens planer:  Gå på naturkunskapen, komma hem, plugga, passa barn och sedan äntligen få se premiären av Gossip Girl
Dagens materiella vill ha: Pengar
Dagens längtan:  Till att gossip girl ska börja ikväll
Dagens fundering:  Är nästa måndag måndagen som är nu efter söndag eller måndagen efter det?
Dagens beroende: Bloggar
Dagens tråkigaste:  Att jag måste knalla ner och passa barn ikväll
Dagens tidning:  Jag får nog säga NT idag igen 
Dagens låt: Jag har nog ingen speciell idag

Kommentarer
Postat av: Felicia

Dagens rubrik: Folk är inte tråkiga, de ser bara ut så när de åker buss... Hmm, undrar vad det var för en filur som sa att det skulle bli rubriken på ett blogginlägg!?

2008-01-29 @ 15:10:33
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Maya

Svar: nej usch jag hade inte velat vara me om de. precis de var fotboll :)

2008-01-29 @ 15:44:34
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0