Den bortglömda maträtten

Idag har jag gjort en grymt god korvstroganoff. Detta är en mycket underskattad maträtt då den inte äts så mycket i mitt liv. Men nu har jag kommit fram till att den är både superenkel att göra, billig och lagom god. Dock har jag lite svårt för falukorv och korv i allmänhet men jag gillar såsen mycket i alla fall. Jag har även hittat en annan okomplicerad maträtt som jag också uppskattar då den går snabbt att göra och är som sagt enkel. Det är cream freise (jag är osäker på stavningen) och bacon med pasta. Hur enkelt som helst och den räcker till hela två måltider. Man sparar tid och pengar! Ibland är det kul att vara student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0