En kompott av helgen

Så var det fredag igen, veckorna bara rusar förbi. Denna fredag ska jag roa mig med en stund på stan med Petra och Tanja, jag ska dock bara låtsasshoppa då jag insåg att min ekonomi är sämre än jag trodde. Spara, spara, spara. Men en mysig fika ska man ju ha råd med iaf. Igår kväll hade jag ensammys med tända ljus och SATC var hur mysigt som helst, man borde uppskatta ensamheten mer ibland och göra någonting bra av den även om det oftast är mysigare att vara två. Imorgon är det Håkan som gäller och jag är ju en nybörjare när det gäller Håkan så jag får se om jag blir lika frälst som alla andra. Jag gillar hans första och senaste skiva men däremellan vet jag knappt vad som finns, jag har ingen vidare Håkan-koll, jag var ju stort Darin-fan på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0