Fucking jävla pisstelia!

Oh de har stängt av mitt abonemang dom jävlarna! Varför kan man då undra? Jag har inte en enda faktura som jag inte betalat o jag kollade mina e-fakturor senast igår inte en enda! Så varför envisas de jävlarna med att stänga av mitt abonemang! Just nu hatar jag detta företag!


Uppdatering: Mamma fick ringa till Telia, jag var för arg för att prata i telefonen. Ja det är ju postens fel nu! Jag har alltså blivit avstängd o måste betala typ 3 gånger så mycket än vanligt bara för att posten slarvar! Helvets statliga bolag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mäh! Hur kan dom göra så. Kräv skadestånd! Ett riktigt fett ett.

2009-04-09 @ 13:24:28
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0