Konsten att cykla på campus

Idag insåg jag när jag cyklade till skolan att jag efter nästan ett halvår fortfarande inte vet bästa sättet hur man cyklar på campus. Det är så mycket man måste ha med i beräkningarna. Det kan komma en rad med människor i vägen, det är hur många andra personer som cyklar samtidigt, gärna åt motvänt håll, man kan ha solen i ögonen. Idag höll jag på att cykla in i en person enbart för att puckot inte ville flytta på sig även fast jag gjorde det töntiga och plingade, jag hittade då ett hål att försöka cykla igenom och precis då så flyttar sig personen och jag råkar stöta till denne med min axel. Skyll dig själv puckor för att du inte går på gångbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0