Lördag är lika med bästdag

Idag har jag fullt upp igen, älskar när det blir så. Då jag och Tanja gick på stan istället för att träna igår så blev det träning idag istället. Jag var sjukligt trött och mina muskler ville inte vara med mig idag men jag har i vilket fall som helst tränat. Om några timmar kommer familjen hit en sväng pappa ska få gå på hockey med bröderna vilket var farsdagspresenten för ett par år sedan. Det där med att ta tag i saker är inte riktigt familjens starka sida. Mamma kommer till mig och för tredje dagen i rad ska jag shoppa, denna gång på IKEA.

Kvällen bjuder på partaj då indieallsång på flamman står på schemat och jag får inviga min nya snygga svarta klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0