Måttet var rågat

"Jag är imponerad över hur snabbt du kan få det så rörigt"
Citat av Tanja.

Idag började jag må dåligt över hur min lägenhet såg ut. Den var riktigt sunkig, förstår inte riktigt hur det gick till men jag är väl en riktig hejare på att skita ner min lägenhet på något konstigt vänster. Så idag fick det vara nog, jag städade på som bara den, jag dammade till och med, mycket imponerande av mig. Därefter duschade jag, bäddade med rena lakan och tände ljus och kvällen blev fulländad. Nu sitter jag här med mina ljus och lyssnar på Il Divo, känns som en fin onsdagskväll (nästan lika fin som den när jag och rebecca satt här på en söndag och drack alkohol blandat med saft).  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åååååh det var en underbar afton! Saknar smaken av hallonlakrits i min gom.

Önskar jag vore i din lya nu, min ser ut som en tornado dragit förbi. Tror det beror på att vi har relativt små ytor att fördela alla grejer på. Har man en strumpa på golvet är ju halva rummet upptaget liksom.

2009-09-23 @ 22:06:35
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Tanja

Imorgon ska jag tänka på att kommentera hur snyggt det blev

2009-09-23 @ 22:58:38
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0