Värst vad alla joggar

Det verkar ha blivit nån jogginghybris i hela Sverige nu för tiden. Jag läser i en blogg att någon har joggat så läser jag i en annan att hon minsann också har joggat. Varför detta joggande? Själv är jag en såndär lat människa som gör allt annat än joggar. Jogging för mig är bara tortyr, jag vill lägga mig i närmsta buske och självdö efter fem minuters tur i spåret. Jag har försökt skaffa mig ett intresse för denna träningsform men icke. Jag var duktig ett tag men sen så sa min kropp på något konstigt vis ifrån genom att ge mig smärtsamma magsmärtor. Jag är helt enkelt inte konstruerad för att springa runt och flåsa. Nej tacka vet jag promenader, bra mycket bättre, man slipper bli lika svettig också. Men för att inte verka som den tjockaste och lataste personen som klivit på denna planet kan jag berätta att jag var på gymmet med Tanja nyss.

Kommentarer
Postat av: Gary

Gå in på ovan länk så kan nog du också bli inspirerad! Om inte för joggandets skull utan för din idols skull. :-)



Hälsa Lkpg från Nkpg.

2010-04-16 @ 16:04:27
URL: http://wwwc.aftonbladet.se/kampanj/nike/
Postat av: Tanja

Jag får väl ge upp det där lilla hoppet jag hade om en jogg-kompis i höst hahah

2010-04-16 @ 17:49:04
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0