Det blir aldrig någon kock av mig

Idag tänkte jag bjuda min far på något gott till lunch och jag hittade ett nyttigt recept i en av mina iFORM. Det gick relativt bra att hacka och ha sig men sedan när jag skulle mixa ihop alla mina chilis till en pestoröra blev allt bara skit rent ut sagt. Att jag dessutom hade chili över hela ansiktet så det brände som tusan gjorde inte saken bättre så där stod jag med ett svidande ansikte och en massa hackade chilis i en bunke. Pappa gjorde det bästa av situationen och sa att vi kunde äta den som det var och han sa t.o.m. att han tyckte det var gott. Nej numer håller jag mig till maträtter jag faktiskt kan klara av att göra som köttfärssås och spaghetti.

Kommentarer
Postat av: Kim Persson

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-27 @ 12:52:51
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0