Lunch med mor och far

Igår beslutade mor och far att jag skulle bjuda dom på  lunch och vi begav oss ner på "stan" för att hitta det perfekta matstället. Vi beslutade oss för en sallad på lilla cafét som för övrigt är otroligt mysigt och fräscht, nyöppnat dessutom. Ett tips bara. Jag tog t.o.m. två bilder för att föreviga vår lunch.
Mammi vad nöjd över lunchvalet
Även jag var nöjd, pappa ser dock ut som han tvivlar men jag vet att mannen där är väldigt nöjd
Har idag hunnit klippa mig, en halv centimeter blev jag av med men stor skillnad på håret trots den lilla förändringen. Nu ska jag packa lite för snart ska jag bege mig mot Nyköping för ännu en trevlig helg med Jonas.

Kommentarer
Postat av: My

Blusen, HM? volangig? I've got it!

2010-08-04 @ 19:39:09
URL: http://mylidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0