Bella ♥ webbtv

Jag har fått ett nytt beroende. Svensk webbtv. Då tvutbudet i Spanien suger ägnar jag i stället mina kvällar åt att kolla på svenska program för att stilla mitt tv-behov lite. Just nu följer jag kungarna av Tylösand, Idol, Doobidoo och inom en snar framtid kommer även Paradise Hotel följas slaviskt. Känner att min underhållningsnivå är på ungefär iq fiskmås men jag gillar det, gillar att kolla på lite hjärndöd underhållning. Igår höll jag på att kikna av skratt när jag tittade på de där kungarna, det är ju för roligt. När jag inte tittar på dessa klassprogram streamar jag och Tanja Gossip girl eller Grey's anatomy eller så ser vi på sex and the city mycket bra tidsfördriv.

Kommentarer
Postat av: Felicia

I like IQ-fiskmås, det ska jag också ha imorgon för då är jag ledig... :) Men hur hittar man grey's och det menar du, eller har ni det på box??? jag vill se ifatt massa massa avsnitt på det ju!

2010-09-29 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0