Det där med att packa..

Håller för tillfället på att packa inför min stundande Sverige-flykt. Det går ganska bra, men jag har bara kommit till kläddelen och den anser jag för tillfället vara den lätta delen. Kommer säkert få skämmas inför herr Pablo som ska hämta oss när jag kommer som århundradets tjejigaste brud med två väskor i storlek extremt stor, jag kanske inte får plats i bilen när han hämtar oss, skäms får jag göra då haha. Nej nu ska jag återgå till mina väskor, återkommer senare med bilder från bästa festen igår.
Jag med min respartner Tantorini känner att vi kommer göra succé hos de spanska männen

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jamen SJÄLVFALLET kommer vi göra succé. Något annat är otänkbart.

2010-09-12 @ 17:41:15
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0