Duktig dag

Försöker denna fredag ta tag i mitt liv lite. Sitter för tillfället på Stinsen (biblioteket) och skriver min spanskakomplettering. Har en liten paus för tillfället då jag är lite trött på att läsa om Milton Friedman inte den roligaste gubben att skriva om kan man tycka. Men det går i alla fall bättre att sitta här och plugga än hemma så det är ju alltid något. Har även nu efter många om och men beslutat mig för vad jag ska rösta på och det är ju bra eftersom jag ska rösta idag när jag ändå är på Söderköpings enda förtidsröstningsställe. Jag känner inte att jag behöver vara alltför hemlig i detta så jag kan meddela att jag ska rösta så vi inte får en ny regering. Nej nu ska jag återgå till att jämföra krisen i Chile med dagens kris, mycket spännande.

Piffar inlägget med en skitful bild på mig för att ta upp rolighetsgraden... Dessutom var jag solbränd vilken nu är ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vi får helt enkelt låta bli politikämnet under det kommande året men vi har väl inte diskuterat det alltför frekvent de tidigare två åren så det ska väl gå rätt lätt :P

2010-09-10 @ 13:52:29
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/
Postat av: Bella

haha jaa vi får helt enkelt göra det så vi inte förstör vår vänskap :P

2010-09-10 @ 14:12:13
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0