Era koncentrationstjuvar ni borde veta hut!

Nu uppdaterar jag inte på grund av min brist på självdisciplin utan på grund av mina koncentrationssvårigheter detta just för att det är typ 20 000 skitungar som härjar på biblioteket och då sitter jag i den tysta delen. Jag känner att Söderköping helt klart haft för många ligistjobbiga snorungar och jag säger att hälften vore nog. En fråga jag ställer mig är varför i hela friden bestämmer de sig för att hänga på biblioteket som ska vara en tyst plats och förstöra friden för oss normala och mogna människor? Måste även tillägga att de är skitfula med sina truckerkepsar (ja alla killar har på sig skitfula av samma märke men eftersom jag inte själv använder truckerkeps kan jag inte meddela vilket) och tjejerna med typ 1 kg foundation i ansiktet. De sitter och gör absolut ingenting alternativt sitter och kollar "roliga" klipp på datorn. Nej jag måste säga att allt var mycket bättre innan de kom och förstörde min dag nu kan jag inte längre tänka på spanska eller på Milton Friedman.
Såhär såg jag och Hanna ut i snorungarnas ålder, jävligt ojobbiga typer var vi

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja fy fan! Jag var omringad av sådana på bussen in till stan häromdagen och inte nog med det! När jag kommer in till datasalen på körskolan där alla försöker koncentrera sig på sina egna frågor sitter en fjortis-brud och läser sina frågor med svarsalternativ HÖGT till någon i mobilen! Vart är ungdomen på väg... Tror det behövs fler personliga assistenter

2010-09-10 @ 17:06:14
URL: http://fiaelisa.blogg.se/
Postat av: Felicia

ohhh vart är dagens ungdom på väg?? :P förövrigt mysig bild, hemma hos mig i Gusum ju! :D

2010-09-12 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0