Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta

225344-5Oh så underbar film. Jag blev helt kär, Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta. Den var så fin jag har inte sett en så fin film någonsin tror jag blev helt berörd av den det är en film som man vill ha och man fäller en och annan tår i den också inte för det är sorgligt utan för det är fint. Jag är trots allt en känslomänniska och då är det verkligen svårt att hålla tårarna tillbaka. Alla mina språkare som sett den och älskar den jag förstår dem verkligen nu jag håller med dem helt och hållet jag blev helt såld.

- Vår kärlek kan göra allt vi vill att den ska göra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så underbart att du äntligen sett den... :) Den är bäst! Ses imorgon sötis!

2007-04-09 @ 21:35:44
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0