Onsdag

Då sitter man på ännu en lektion, svenska. Gud så kul ska försöka skriva en essä om ett ämne i utvandrarna jippie! Boken har jag inte med mig heller. Jag känns välplanerad idag dessutom tänkte jag få lite förkylning efter projektarbetet så jag kan gå hem istället för att ha Qi gong på mental träning har ju inga kläder med mig. 

Så det är onsdag och man kan börja räkna ner till helgen och det är Grey's Anatomy wiiie! Men vad tusan ska man hitta på denna helg då? Plugga? ehm skulle inte tro det va jag vill inte plugga hela helgen dock borde jag ju göra en del men orka. Känner för att festa nån som har en fest dom vill bjuda mig på?

Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Jockie

Bella, vi måste ju festa igen! :D
Det var längesen nu!
Puss

2007-04-18 @ 14:15:00
URL: http://jockie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0