Påskkärringar

Nej nu är jag frustrerad! Jag kom på hur mycket jag hatar påskkärringar, dessa små tiggande fula ungar. Idag så plingade det på dörren och självklart kom jag inte ihåg att det var skärtorsdag och påskkärringarnas älsklingsdag så jag öppnade glatt och där står 3 små killar och förväntar sig få nåt. Jag blev så förvånad att jag gick och tog lite pengar dom kunde få o när jag lägger ner pengarna så ser jag att det var lite grann dom fick trots allt och vad fick jag? Inte ens ett litet fult kort! Jag skulle ha smällt igen dörren framför dom och sagt att dom inte får nåt om dom inte kommer med ett kort. Usch d där är tiggeri. Sen har jag inte mött några påskkärringar och jag tänker inte öppna dörren om jag inte vet vem det är som kommer så jag kommer nog inte attakeras av dessa små kryp nåt mer idag eller i år heller för den delen!

Kommentarer
Postat av: KiLLEN MED KLöS

NiCE, MER PiCS PLX!

GREETiNGS
KiLLEN MED KLöS

2007-04-05 @ 18:44:49
URL: http://discharges..org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0