Tidig städning

Vaknade kl 7 imorse. Fatta klockan 7! Det är ju jättetidigt herregud men iaf jag låg kvar till halv 8 sen klarade jag inte mer gick upp och så började av nån anledning städa först diskade jag bara då kände jag mej ganska duktig sen drocg jag fram dammsugaren och dammsög hela lägenheten så nu är den fin och så har jag skurat också det känns ju sjukt seriöst men men det som behöver städas mest är mitt rum men det har jag inte ens brytt mig om eller jag plockade iordning där igår iof men jag ska väl gå och städa det senare sen kanske man kan sitta ute i sin ensamhet är nämligen lämnad hemma för Mogata idag. Mogata Marken är ju så då får jag vara ensam hela dagen, ganska skönt iof dom kommer bli förvånade över att jag städat när dom kommer hem iaf.

Jag har hittat en riktigt fin pöjk nu såg nån reklam om High School Musical och så kollade jag på youtube om det fanns nån video därifrån så fanns det d och jag har nu upptäckt att Zac Efron är såå söt. Dessutom blev jag så glad av en av låtarna att jag kollat jättemycket på den haha pinsamt det är ju en barnfilm men skit samma jag blev glad av den och man har ju nåt fint o se på!


image21
  Oh en bild på snyggingen

We're soarin', flyin', there's not a star in heaven that we can't reach, If we're tryin', so we're breakin' free.

Kommentarer
Postat av: Frida

Duktig du är Bella som har städat så flitigt! Ibland är det faktiskt skönt att vara ensam. Ha det bäst! puss!

2007-04-28 @ 11:45:00
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Rebecca

HAHAHAHHAHHA jaaa PINSAMT bella! tur att du bara var 17 när du skrev detta. Omyndig.

2009-05-17 @ 21:00:58
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0