Mobiltelefon, filmer och augustifest

Lördag eftermiddag och jag sitter nyss inkommen från framsidan och skriver detta inlägg. Har äntligen börjat få använda min nya mobil och jag säger bara en sak.
Jag älskar den!
Sen har ja kommit på hur man lägger in låtar i den så nu kan jag ju lyssna på musik i den också haha bara ett minneskort som måste inhandlas så jag kan ha fler än 2 låtar.


Igår skulle jag och min Johanna åka in till augustifesten men eftersom det regnade som jag vet inte vad på förmiddagen/eftermiddagen så bestämde vi oss för att hitta en bra inomhusaktivetet så det blev film. John Tucker must die och så Music and Lyrics bra filmer faktiskt skrattade ganska mycket så. Men inte nog med att vi hade 2 filmer vi hade också över 1 kg godis haha så snacka om att man var mätt efteråt men det tåls att tilläggas att vi inte åt upp allt så det så.

Idag blir det augustifesten iaf ska in senare ikväll och sen så ska man träffa pojkarna dvs. Hannes och Oscar var länge sen faktiskt så. Men nu ska Gabriella hoppa in i duschen för att sedan fixa till sig lite grilla och lite annat trevligt sen ska man väl vänta tills vi ska in till stora staden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

En mkt trevlig kväll med alldeles för mkt godis.

2007-08-16 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0