God Jul!

Detta år blev julen lite annorlunda. Jag firade nämligen julafton redan igår den 23 december istället. Anledningen är den att min bror just fått barn och då för att de ska slippa stressa runt på julafton fixade vi så att vi firar jul en dag innan. Allt kändes precis som på julafton så tillslut hade jag intalat mig det hela tiden att jag faktiskt trodde att det var självaste julafton. Jag fick iaf många fina paket och familjen måste nog tycka jag verkar lite sliten för att jag fick bara saker som man ska ta hand om sig själv med och ta det lugnt. Men jag gillar det och äntligen fick jag min Sunes jul!

Imorgon är det juldagen och då blir det partaj så det står härliga till. Känns som jättelänge sen jag var ute och nu får jag äntligen festa loss lite efter två veckor av hårt slit och uppvilande. Nej nu ska jag vila upp mig ännu mer så jag kan klara av morgondagen och sedan ska jag pysa hem till bror min.

God jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0