Jullov och mystiska saker

Nu kan man säga att Bella iaf mentalt har jullov. Officiellt har hon inte jullov fören runt kl 12 imorgon. Men mentalt fick hon det runt kl 20:00 idag för då blev hon klar med sin sista uppift för året. Nu ska jag inte göra nåt som har med skolan att göra på hela lovet jag ska koppla bort allt, jag tycker jag förtjänar det.

Var med om en konstig sak förut. Nu när jag har kopplat bort skolan tänker jag för mycket på annat och analyserar saker så annars kanske det inte skulle varit konstigt. Men just vid detta tillfälle var det väldigt skumt. En av det motsatta könet hade en liten konversation med mig och ställde TVÅ frågor och satte smileys på lite konstiga ställen. Jag blev helt ställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0