Känslomässigt självmord

I julklapp fick jag OC säsong 4 och jag blev jätteglad. Men när jag läser på baksidan blir jag sentimental. Jag börjar nästintill gråta. Idag satte jag i disc 1 för första gången och då ser jag en tillbakablick från säsong 3 och jag känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag kan inte hjälpa det. Lite längre in i avsnittet sitter jag i mitt mörka rum och gråter floder. Det går inte att stoppa. Jag har tidigare kunnat konstatera att säsong 3's sista avsnitt är som ett känslomässigt självmord för mig. Detta var nästan i klass med det. Dock har det inte kommit upp till det värsta men det är ändå hemskt. Jag är helt enkelt för känslig och sentimental för OC. Men nu ska jag fortsätta att glädjas och gråta till OC. För OC har vart en viktig del i mina tonår. Jag älskar helt enkelt OC.

image34

Kommentarer
Postat av: Anneli

Har bara testat den lite slarvigt men den ger mycket volym men man måste nog vara mer noga när man pysslar med den för det är jäkla lätt att "våfflorna" syns igenom. Tänkte testa lite mer seriöst nån dag när jag har mer tid. Kanske till o med lägger ut en bild på hur det blev. :-)

2007-12-26 @ 23:40:34
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0