En blandad kompott

Nej nu har jag inte uppdaterat på länge och detta beror nog på att jag jobbat ganska mkt och det inte hänt någonting speciellt precis. Denna vecka är min "lediga" vecka jag kallar den det för jag bara jobbar 2 dagar jämfört med förra veckans 6 dagar. Veckan har ju börjat perfekt vädermässigt tycker jag - eller inte. Men ska snart pysa in till stan med familjen för att fixa diverse saker ska även titta på ny mobil för jag tror kanske inte min gamla sak har så mycket kvar att ge.

Förra veckan bestod av oro i ungefär 2 dagar dock löste sig allt tänk vad man kan göra med dagens teknik. Fick även prata med dig och inse att jag faktiskt saknat dej var så skönt att höra din röst på något sätt har ju inte fått göra det på ca 2 månader och så fick jag äntligen göra det. Måste träffas igen när du kommer hem hit du är faktiskt skyldig mig en massage ;)

På fredag bär det äntligen iväg till Gbg för mig och min Johanna så där ska helgen tillbringas om nån från Gbg inte har någonting bättre för sig på lördagkvällen får ni gärna komma till Liseberg och leta upp oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0