Gbg-resan och ett möte ingen visste var ett möte

Så då har man jobbat sista dagen för denna vecka då. Imorrn bär det av till Gbg med min Johanna. Allt är planerat och klart bara matsäck som måste inhandlas och en väska som ska packas sen är jag klar med allt. Ska bli kul o komma iväg härifrån för en gångs skull minns knappt sist jag var utanför Östergötlands gränser måste vart i maj eller nåt usch. Men så är det när man jobbar så mycket. Man får ju iaf lön så man kan åka nånstans sedan haha.

Just det. Hur höga är oddsen att man ska vara på samma ställe och samma tidpunkt som någon som man pratat med ett år men aldrig träffat och som dessutom bor i en helt annan stad? Ja inte så höga nej dock har detta hänt mig. Jag är aldrig på Max och så var smultronkvisten där samtidigt utan att vi båda visste om det ingen av oss är där ofta så jaa chansen är ju nästan större att vinna en miljon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0