Inget att göra

Snodde denna lista från Patricja.

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre? Nej jag trivs som kort
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du bli arg om din flickvän/pojkvän gjorde slut? Jo till en början sen ledsen
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Ja, vem vill inte det?
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Just nu? Hm nje kanske senare

Nio KAN.

1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nästan
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo, när jag sover, men annars tveksamt
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jo, men det beror på
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja faktiskt kan jag det om det inte finns någonting jag vill ha


Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Jag vet inte
5. Har du varit full den här månaden? Nej
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej
7. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nope
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Det beror på vad man menar med förhållande
11. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja det har jag undrat
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej verkligen inte
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej


Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? Johanna och Jocke
2. vem älskar du? En hel del
3. vem hade du senast sex med?  Tror ni jag säger det här?
4. vem vill du bli full med? Nån rolig
5. vem är den bästa artisten? James Morrison måste jag svara nu
6. vem pratade du senast i telefon med? Jonas
7. Vem har du en liten crush i? Ingen vad jag vet just nu
8. vem är snyggast i hela världen? oj finns så många, kan jag inte ta Sverige? Isf Tobias Hysén
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Till de som behöver det mest
10. Vem är snällast i världen? Eftersom jag inte känner alla i världen vet jag inte
11. Vem är din bästa kompis? Jocke och Johanna
12. Vem vill du prata med? Ingen speciell just nu
13. Vem sov du senast med? Hanna och Jerry på midsommar
14. Vem såg du senast full? Den mystiske från midsommar
15. Vem såg dig senast full? Oj det var nog många
16. Vem vet allt om dig? Svårt jag själv kanske
17. Vem kysste du senast? Hanna haha
18. Vem Kramade du senast? Mamma
19. Vem kan berätta allt för dig? Jocke och Johanna ännu en gång
20. Vem kan du berätta allt för? Samma personer


Kommentarer
Postat av: patricja

haha vad kul :)hur är ditt sommarlov?

2007-07-09 @ 23:07:14
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0