Konstig dag med min Johanna

Igår hade jag och Johanna lite kvalitetstid vi åkte iväg till den stooora staden Linköping där man inte vart på länge känns det som aif och där gick vi och stroasde runt och blev lite sura på att typ allt stängde kl 14. Sen så kom vi inte på vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att leta efter en speciell resturang vi hört talas om och vi gjorde mycket för att hitta den också så till slut så ville vi hitta stället bara för att hitta det inte för att vi skulle äta där och vi gick till turistbyrån och kollade karta, telefonkatalog OCH internet. Tillslut hittade vi den där resturangen och insåg att den var där vi hela tiden varit, haha ganska komiskt men då var vi hungriga och satte oss på Coffehouse by George istället som förövrigt låg precis brevid. Sen var vi konstiga och hade disskution om det verkligen var han och sedan åkte vi till Nrkpg där vi promenerade och sedan åt på Thai och sedan traskade vi till Statoil för att köpa japp. Trevlig dag/kväll.

J:Jo det måste vara han, bella jag är säker på det.
B: Nee, jag är inte så säker men tar han av sig tröjan kanske jag känner igen honom.

Just det vill bara sörja min mobil för jag tror den har börjat sjunga på sin sista refräng =/

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tackar så mkt...

2007-07-18 @ 23:57:06
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0