Skit!

Nee fan här har man gått o köpt en ny telefon så fungerar det inte för att det står hela tiden att simkortet inte är isatt men visst fan är det det blir så förbannad att jag bubblar usch så får jag inte tag på skitelgiganten heller jag kanske har fått en mobil som inte tål telenor eller nåt jävla skit! Dessutom ska jag jobba imorn roligt? NEJ jag har jobbat nu fan i hundra år så får jag hoppa in på min lediga dag för den där kärringen är sjuk ahh fan den här kvällen är inte min kankse skulle "försova" mej imorn och inte komma alls eller nåt annat kul. Skulle inte förvåna mej om jag tappat bussbilljetterna också. ¨

Kanske inte det mest positiva inlägget men jag är ju förbannad!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad jobbigt...
Hoppas det funkar bättre sen:D
Tack för alla kommentarerxD
Har skrivt lite nya saker kul om du kunde kommentera!!!
//Natalie¤

2007-08-03 @ 19:21:17
URL: http://nattas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0