Ett kort kan betyda så mycket

Jag har fått en sång av underbara gamla Rolf på cafét
Melodi: Broder Jacob
Gabriella, Gabriella?
Vad gör du, vad gör du?
Jag är på caféet, jag är på caféet.
Trevlig sång måste ja säga gillade den riktigt mkt han e ju så påhittig den där Roffa hihi.

Igår när jag hade lunch hemma så möttes jag av en mkt trevlig överraskning jag hade fått ett kuvert, ett grått fint kuvert med mitt namn på. Jag undrade vem i allsindar har skickat brev till mig, jag tyckte det var Johannas stil men tänkte "ne d kan d väl inte va". Jag öppnar det och där finns ett kort där det står Vänner som du är svåra att finna och visst var det från min favorit Johanna. Jag blev så glad och rörd att tårarna nästan tittade fram.

Jag har kommit fram till att sommaren 07 troligtvis kommer bli en av de bättre. Midsommar i tyrislöt, Gbg med Johanna, besök från Holland, möjligtvis en tripp till Sthlm eller besök från Sthlm och självklart Varamon. Kommer bli roligt och mina lediga dagar ska jag tillbringa med de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0