Jobb och värme

Idag har ja jobbat för första gången i år. Sjukt varmt bland alla maskiner och speciellt efter att man knallat den jobbiga kullen upp. Gick bättre än väntat att jobba minns ganska mycket från förra året så det känns skönt. Dock började min trötthet märkas på slutet.  Var dock ganska jobbigt att jobba i denna värme man vill helst sitta ute i en solstol o gassa med saft i handen. Fick schemat idag för sommaren, ja det var med än vad jag trodde jag skulle jobba men det är ju skönt då får jag ju pengar. 

På midsommar hoppas jag verkligen verkligen att jag får va ledig så jag kan åka ut till Hanna skulle bli så besviken annars! Hoppas Johan ordnar så jag får vara ledig midsommardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0